Meld u nu aan!

Doel van de Consumentenbond ProviderMonitor (CPM)

De Consumentenbond wil de dienstverlening van internetproviders voor langere tijd onderzoeken. Zo houden we een vinger aan de pols met betrekking tot de dienstverlening van de providers.

Wat kan ik verwachten als panellid

  • We hebben een aantal basisgegevens nodig die we u bij aanmelding zullen vragen.
  • Elke maand sturen we u een e-mail met de vraag of u in de afgelopen maand storingen of andere problemen heeft ervaren met uw provider. Die kunnen het internet, de telefoonverbinding of de tv betreffen.
  • Als u bent overgestapt naar een andere provider, dan zijn we natuurlijk benieuwd of deze overstap soepel verliep. In zo'n geval zullen we dus een paar extra vragen stellen aangaande de overstap.
  • Wij sturen u elke twee maanden een enquête over de tevredenheid met uw provider.

Aanmelden

Als u wilt meewerken aan de Consumentenbond ProviderMonitor, dan moet u zich aanmelden voor het Consumentenbond internetpanel (CB-i panel). Bij de interesses vinkt u 'ProviderMonitor' aan. Zodra u zich hiervoor heeft aangemeld, ontvangt u een e-mail met een link waarmee u uw deelname moet activeren. Na activering ontvangt u na enige dagen een e-mail waarin u wordt uitgenodigd de basisvragenlijst van de providergegevens in te vullen. Als u deze basisvragenlijst niet invult, kunt u niet meewerken aan de ProviderMonitor.
Klik hier als u zich wilt aanmelden.

Heeft u vragen of opmerkingen

Indien u vragen heeft over het Consumentenbond Internetpanel en de panelactiviteiten dan kunt u een e-mail sturen naar cbipanel@consumentenbond.nl. Wij zullen uw vraag dan zo spoedig mogelijk behandelen.

Wat ontvangt u van ons

Onder de deelnemers aan de Consumentenbond ProviderMonitor zullen jaarlijks een aantal laptops worden verloot.